Vrienden van de BAK

De volgende personen zijn VRIEND VAN DE BAK 2021 - 2022

Wil je meer weten over deze actie of ook Vriend van de BAK worden? Klik dan hier

John Meeuwissen
Stan de Graaf
Nancy Giesbergen
Mark Verheijen
Robbert Janssen
Marcia Meeuwissen
Jack Huybregts
Yvonne Huybregts
Richard Huijbregts
Thomas van Gool
Ella Snoek
Bert Suijkerbuijk
Reinoud van Overveld
Koen Dielemans
Annie Jorissen
Ingmar Muller
Geert Verdaasdonk
Betina Verdaasdonk
Rolph Kavelaars
Jos Sweep
Herman Emaus
John van den Berg
Jos Jansen
Nancy Bastiaansen
Joost Koolen
Halinka Koolen Delrue
Oliver Delrue
Sjack Vissers
Mark Marijnissen
Julian van Paeschen
Addie Korsten
Ton de Peijper
Stefan Schreiner
Marco van Hassel
Ad van der Vorst
Joke Ipenburg - van Beek
Annie Jorissen
Claudia Vissers
Arjan van Gils
Pieter Musters
Rian Musters
Jeroen Magielse
Huub Meulemans
Youp Meeuwissen
Denise van den Berg
Jessie Halters
Jacqueline Andrik - Claassen
Lars Lauwen
Daan Rovers
Marco van Ginneken
Dennis Jongenelis
Marit Jongenelis
Ravi Jongenelis
Antal en Ellen
Johan van de Vijver
Rein Schneijdenberg
Rick Mutsaers
Erik van Gils
Joost van de Sande
Paul van der Veeken
Jan van den Goorbergh
Inge Verheijen
Laurens Beks
Dijo van Gils
Nel Meeuwissen
Toon Sweep
Ine Sweep
Willem Halters
Prins Woud LVI
Ben van de Most
Joop van den Ende
Sander van Gils
Raoul van Aert
Stefan van Loenhout
Thierry Aartsen
William Dielemans
Hans Ras
Caroline van Ham
Kees Dielemans
Johan Kuijpers
Stephan Rasenberg
Sylvia Vincenten
Brigitte van de Pluym
Leon Nagelkerke
Reinier Nederhoed
Huib Jansen
Peter de Graaf
Ingrid de Graaf
Dre van Ham
Jan Boomaars
Coen Geerts
Patrick Machielsen
Peter Roovers
Robin de Craen
Corné Stoffelen
Ruud Biemans
Sean Harrison
Dennie Vissers
Jan Gelens

Bijgewerkt t/m 8 juni 2022

 

 

  • BAK Kalender

    ma di wo do vr za zo
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31

Hoofd- en websitesponsoren

  • Hoofdsponsor Aartsen
  • Hoofdsponsor Wilko Fruit
  • Bellance
  • Marktzicht
  • Brand Webdesign & Webhosting
  • Janssen 'n van Dongen
  • The Sourcing Network

Jouw mening telt!

Online enquête over het verbeteren van
de communicatie van de BAK van Boemeldonck


“ Hoe kunnen we nog effectiever communiceren met diverse stakeholders?” Met deze vraag is de
communicatiecommissie van de BAK van Boemeldonck van start gegaan in september 2021.
Zo wordt er momenteel gewerkt aan een nieuwe strategische marketing- en communicatie aanpak. Een
meerjarenplan met als kick-off: seizoen 2022/2023. Dat doet de commissie niet alleen. Maar samen voor, door
en met Boemeldonckers. Zo worden er in juli diverse sessies georganiseerd met diverse Boemeldonckers om met
elkaar in gesprek te gaan over o.a. de toekomst van karnaval, welke communicatiestrategie dit kan ondersteunen
en de merk identiteit van Boemeldonck.


Jouw mening telt! – Online enquete
Ook is er Boemeldonck breed een online enquête gepubliceerd. Iedereen kan deze enquête (max 5 minuten tijd)
invullen. Let op: dit kan tot uiterlijk 10 juli en is anoniem. Door deze enquête in te vullen help je de BAK om de
communicatie nog effectiever in te zetten richting de diverse doelgroepen. Op die manier word jij nog beter
geïnformeerd over diverse zaken rondom het Boemeldoncks karnaval!
De enquête is hier in te vullen:


https://forms.office.com/r/WvQ3ha0dgP

Strategie = effectieve communicatie
“Iedereen heeft een mening over communicatie. En dat is ook niet zo gek, want anno 2022 is iedereen in feite
een soort content maker. Iedereen kan immers content maken en plaatsen op eigen kanalen. Maar om content
echt effectief voor je organisatie te laten werken is er een strategie nodig. Alleen dan ga je je doelgroep op een
effectieve wijze bereiken: op het juiste moment via de juiste kanalen via de juiste manier. En ja, het vakgebied
veranderd razendsnel. Dit vraagt om flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Maar ook om lef. Lef om te
experimenteren. En bij een experiment weet je nooit zeker hoe iets uitpakt. Ook dat hoort bij een nieuwe
communicatiestrategie: uitproberen, aanscherpen en blijven evalueren. In gesprek gaan én blijven met je
doelgroep is hierbij van cruciaal belang. Want wat we doen, bereikt dat onze doelgroep wel? Spelen we wel in op
hun behoefte? En via het juiste kanaal? Of doen we gewoon iets omdat we het al jaren zo doen of denken dat we
het zo moeten doen?,” aldus Maartje van Hees, coördinator BAK communicatiecommissie.


DNA van Boemeldonck
“Hierbij soms even gluren bij de buren is nooit verkeerd. Natuurlijk zonder je eigen authenticiteit te verliezen, want
dat is je kracht. Je visie, missie en eigen kernwaarden. Maar wat zijn die eigenlijk en hoe vertaal je die vervolgens
door naar een eigen identiteit. Wat is ons DNA? Wat maakt ons nu zo uniek, echt en onderscheidend? Oftewel,
wat maakt Boemeldonck nu echt “ut echte en het ware.” Waar staan wij voor als Boemeldonck? Nu, maar ook
over 10 jaar? Mooi om hier in diverse sessie samen mee aan de slag te gaan,” vult Marcel Korving aan als een
van de leden van de communicatiecommissie.
Meer dan een filmpje
“En ja. Communicatie gaat verder dan alleen een “filmpje” of af en toe een leuke foto plaatsen op Facebook.
Effectieve communicatie richting al je stakeholders bouw je niet zomaar op. Daar is geduld voor nodig, voordat je
echt de vruchten van je strategie op de langere termijn kunt plukken. Externe communicatie is een must. Maar
ook al gedacht aan de interne communicatie richting bijvoorbeeld clubs over besluitvorming? En laten we ook niet
de tijd vergeten die nodig is om nieuwe middelen, laat staan nieuwe kanalen te ontwikkelen. Een nieuwe website
en een app? Jazeker! Maar daar is wel tijd voor nodig.”


Kortom: dit vraagt om een strategische marketing-en communicatie aanpak welke koers geeft aan de richting van
onze nieuwe (content)strategie voor de komende jaren. Een strategie waarin Boemeldonck de hoofdrol speelt.
Waarbij we input halen bij, door en met Boemeldonckers. Jouw input is dus van groot belang! Vul de enquête in
en lever een bijdrage aan de communicatiestrategie!
Samen maken we Boemeldonck! #wijzijnBoemeldonck